בריכת נהלל

אלכס מיצל • 18/4/2017

לתושבי נהלל שלום רב.

אשתף אותכם במשהו שנודע לי היום שהרגיז אותי מאוד.
נודע לי כי המפעיל של הקיוסק של הבריכה של עונה קודמת הולך להפעיל גם השנה את המקום כי האריכו לו את האפשרות גם לשנה זו.
המפעיל נתן הרבה דברים טובים שאני לא מתעלם מהם כמו תשלום בכרטיס אשראי ומקום שנראה מסודר (הרבה בזכות מבנה חדש ומרווח).
כל השנים גם בשנים שאני הפעלתי היה מכרז כל שנה וניתנה הזדמנות שווה כל שנה לשפר ולמצוא מפעיל שיתן שרות טוב יותר, השנה לא זכור לי שהיה סקר שביעות רצון לגבי המפעיל של השנה הזו ולא ניתנת אפשרות לאחרים להציע מגוון עשיר יותר, מחירים זולים יותר על אותם מוצרים ושעות פעילות רבות יותר(כאשר בשנה שעברה הרבה פעמים הקיוסק היה סגור בשעות פעילות הבריכה כנראה מטעמי הצדקה כלכלית).
בסופו של דבר המחירים עלו ,המגוון הצטמצם ולא ניתנה אפשרות לאחרים להציע לכם התושבים ליהנות משרות הוגן וטוב יותר.
שנה שעברה לא היתה לי או לאחרים להתמודד על המכרז כאשר פירסמו מכרז אם טווח של כמה ימים בודדים להצעות אם דרישות חדשות שלא היו בשום שנה קודם לכן כך שגם כשראיתי את ההודעה באותו יום פירסום לא היה לי או לאחרים זמן להתכונן כדי לעמוד בדרישות המפעיל, חבל מאוד שכך מתנהלים הדברים במיוחד כשזה על חשבון התושבים.

תודה רבה על שנתתם לי לתת לכם שרות בשלוש השנים שהפעלתי את הקיוסק, השנה אציע את השרות במקום אחר.

מיצ'ל